ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
نارضایتی فرهنگیان از وضعیت بیمههای_تکمیلی
سیدحمایت_میرزاده با اشاره به نارضایتی فرهنگیان از بیمه تکمیلی که برای آنها در نظر گرفته شده، گفت:
فرهنگیان از شرکتهای بیمهای که آموزش و پرورش با آنها قرارداد بسته، ناراضی هستند.
فرهنگیان در مورد کاهش_میزان_تعهدات، کاهش_مراکز_تحت_پوشش در بیمه تکمیلی جدید ناراضی هستند؛ فرهنگیان خود بهتر میتوانند شرکت بیمه مطلوب را انتخاب کنند و این کار باید با نظرسنجی از آنها صورت گیرد.
آموزش و پرورش باید در سال جدید در قرارداد با شرکتهای بیمه دقت لازم را به خرج دهد و این وزارتخانه باید به دنبال شرکتهایی باشد که فرهنگیان میخواهند و تامین منافع فرهنگیان را درنظر بگیرند نه شرکتهای که خودشان انتخاب کرده باشند.
در سالهای گذشته بیمه فرهنگیان طلایی بود و معلمان از آن بسیار رضایت داشتند؛ در این بیمه فرهنگیان هنگام درمان پولی پرداخت نمیکردند و آموزش و پرورش هزینههای درمانی آنها را تصویه میکرد.
آموزش و پرورش باید تمام شرکتهای بیمه را بررسی کند سپس با شرکتی که شرایطش به نفع_معلمان است قرارداد ببنند نه شرکتی که قرارداد با آن به نفع_مدیران باشد.
منبع : خانه_ملت