بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

کلام_علما

کلام_علما

آیت‌الله ناصری حفظه الله: اگر بنا شد اشتباهات یکدیگر را عفو نکنیم، خدا اشتباهات ما را عفو نمی‌کند.

من در پیشگاه خدا چقدر اشتباه کرده‌ام؟ میلیاردها مورد اشتباه کرده‌ام.

آقا، اگر بنا شد ظلم بنده‌هایش را عفو نکنم، خدا می‌گوید: تو که بنده‌های من را عفو نکردی، من هم اشتباهات تو را عفو نمی‌کنم.

اگر می‌خواهی خدا اشتباهات تو را عفو بکند، اشتباهاتی را که بنده‌های خدا با تو کرده‌اند، عفو بکن.

وقتی که می‌گویی: «بخشیدم» یک انقلابی در وجود تو پیدا می‌شود و حجاب‌های ظلمانی تو عقب می‌رود، منور می‌شوی، سنخیتی با امام زمان علیه‌السلام پیدا می‌کنی و مورد عنایات امام زمان قرار می‌گیری. به نفع خودت است.

اگر کینه را ده سال، بیست سال، پنجاه سال، در دلت نگه بداری، چه می‌شود؟ او که کوتاه نمی‌آید؛ پس تو کوتاه بیا. بگو: تو را عفو کردم، تو را بخشیدم.

TebyanOnline

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.