بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی گفت : در ماه‌های اخیر ۲۶ طرح شامل ۱۴ هتل، هتل آپارتمان و مجتمع گردشگری و ۱۲ واحد پذیرایی در کارگروه رونق تولید و کسب و کار با حضور بانک‌های عامل مصوب شد تا از این طریق ، روند اعطای تسهیلات بانکی پروژه‌ها تکمیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز در جمع خبرنگاران گفت : 26 بیمارستان با 7 هزار و 600 نفر پرسنل در گیلان به بیماران خدمات درمانی ارائه می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : در حال حاضر 26 بیمارستان در 16 شهرستان گیلان در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و 4 بیمارستان هم در لنگرود ، تالش ، لاهیجان و رشت در دست ساخت است.

فرماندار املش در کارگروه شورای حفاظتی منابع آب این شهرستان گفت: یک میلیارد و 270 میلیون تومان اعتبار امسال در حوزه کشاورزی و آب به شهرستان املش اختصاص یافته که باتوجه به خسارتهای ناشی از سیل در این شهرستان این اعتبار کافی نیست.

استقبال مردم شهرستان آستارا از در سرداب امام زمان . کاروان حامل این در امروز خاک ایران را به مقصد سامرا ترک کرد تا در محل سرداب امام زمان نصب شود.

یادواره شهدای روستاهای دهبنه و شهرستان بخش سنگر برگزار شد.

مسوول جمعیت هلال احمر صومعه سرا گفت: 3 پزشک و روانشناس در خانه هلال این روستا 70 نفر از روستاییان را رایگان معاینه و درمان کردند. یک میلیون تومان داروی رایگان هم بین بیماران توزیع شد.

سرپرست جهاد کشاورزی لنگرود گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین آلات کشاورزی به 90 کشاورز لنگرودی پرداخت شده است.

فرمانده انتظامی تالش گفت: ماموران این نیرو در بازرسی از یک خودروی پراید 6 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیون تومان کشف و ضبط کردند .

در پایان مسابقات ووشوی رده های سنی بانوان بسیجی گیلان جام شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در رشت، تیم های صومعه سرا ، تالش و آستانه اشرفیه اول ، دوم و سوم شدند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.