بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذاشت

گیلان، در روزی که گذاشت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: با توجه به اینکه دهه فجر امسال متقارن با ایام فاطمیه است ویژه برنامه های این دهه از 19 بهمن آغاز می شود.

فرماندار رشت هم در این نشست با تشریح برنامه های دهه فجر گفت: 20 کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر در رشت تشکیل شده است.

نخستین نمایشگاه عکس و کتاب راویان جنگ در مجتمع فرهنگی- هنری خاتم الانبیا رشت گشایش یافت. در این نمایشگاه 40 عکس از تصاویرثبت شده راویان جنگ و 20 عنوان کتاب از دست نوشته های این راویان تا 28 دی به نمایش گذاشته شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بهره برداری  897 طرح راه و شهرسازی گیلان در دهه ی فجر خبر داد.

رییس اداره چای املش گفت: 2 هزارو 47 چایکار املشی به صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور معرفی شدند که از این تعداد هزار و 984 چایکار 24 میلیارد و 617 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 4 درصد دریافت کردند.

فرماندار سیاهکل در نشست شورای کشاورزی گفت: این شهرستان 9 هزار و 700 بهره بردار کشاورزی دارد که امسال برای حمایت و توسعه بخش کشاورزی توزیع 6هزار کیلوگرم بذر گندم و جو، خرید توافقی بیش از 10 هزار و 500 کیلو گرم برنج و فندق، توزیع  بیش از هزارو 200 تن آرد و انواع کود شیمیایی در سیاهکل انجام شد.

جمعی از فرماندهان وبیش از 50 نفراز سربازان قرارگاه پدافند هوایی شهید عبدالله عیسی پور چوکای رضوانشهرامروز با اهدای خون به نجات هموطنان نیازمند کمک کردند.

رییس بهزیستی شهرستان رشت از تشکیل صندوق شورای " توانبخشی مبتنی بر جامعه  در همه ی روستاهایی که دارای دهیاری و خانه بهداشت هستند خبر داد و گفت: اشتغال و مناسب سازی از الویت های مهم این صندوق است.

با اعلام فدراسیون فوتبال مریم آزمون به عنوان مربی تیم ملی بانوان بزرگسال و معصومه جهانچی که پیش از این عهده دار سرمربیگری تیم ملی کمتر از 14 سال بود به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان کمتر از 16 سال انتخاب شد.

ریس اداره ورزش و جوانان املش گفت: با همکاری هیات های ورزشی 22 و یژه برنامه ورزشی و فرهنگی در دهه فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.