بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

برای تقدیر از فرهنگیان هیچگاه به دنبال دلیل نمی گردم

برای تقدیر از فرهنگیان هیچگاه به دنبال دلیل نمی گردم

مروت نباشد بدی با کسی

کز او نیکویی دیده باشی بسی

با نهایت احترام و اعتذار، مراتب قدردانی و تشکر ویژه خود را نسبت به یکایک فرهنگیان ارجمندی که در ایام انتخابات هیئت امناء صندوق ذخیره، بنده را بعنوان عضو کوچکی از جامعه فرهیخته فرهنگی مورد تفقد و حمایت فکری و معنوی قرار دادند، ابراز می دارم. 

وظیفه خود می دانم از جامعه بزرگ فرهنگی به خاطر صبر و حوصله ای که به خرج دادند و ما را در این ایام تحمل کردند، تشکر نمایم و بابت اشتباهاتی که سهواً موجبات تکدر خاطر شما خوبان را فراهم آورد، پوزش بطلبم.

مجدداً از تمام عزیزانی که در این انتخابات شرکت کرده و بنده را شایسته خدمتگذاری دانستند کمال تشکر را دارم امیدوارم بتوانم خدمتگزاری لایق برای قشر زحمت کش فرهنگی باشم. بر خود واجب می دانم از تیم مدیریت کمپین انتخاباتی، مدیران کانال اخبار فرهنگیان، تشکلهای انجمن اسلامی معلمان، سازمان معلمان، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، فعالین سرشناس صنفی، مدنی و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی که به انحاء مختلف یاریگر ما در این فرایند انتخاباتی بوده اند، تقدیر و تشکری ویژه به عمل آورم و به جد معتقدم اگر زحمات این دوستان نبود، بنده به تنهایی قادر به ادامه راه نبودم.

 همچنان که قبل از انتخابات اعلام نموده و در ایام انتخابات تکرار کردم، موکداً عرض می نمایم در صورت موفقیت در مرحله نهایی، پاسخگویی به جامعه فرهنگی الویت بنده خواهد بود و هیچگاه بدون همفکری دوستان حامی و فعالان صنفی و تشکیلاتی دست به اقدام خودسرانه نخواهم زد.

در پایان عرایضم باید تاکید نمایم تغییر رویکرد صندوق ذخیره فرهنگیان بدون پیگیری و حمایت مُجدّانه و مُصرّانه جامعه فرهنگی میسر نخواهد شد؛ لذا خاضعانه و صادقانه از تک تک فرهنگیان گرامی استدعا دارم بنده را در طی نمودن این مسیر سخت تنها نگذارند.

غواص اگر اندیشه کند کام نهنگ

هرگز نکند دُرّ گرانمایه به چنگ

با تشکر تحسین_مصطفی کاندیدای منتخب استان کردستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۲

اخبارفرهنگیان

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.