بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

یک اتفاق عجیب: در پیگیری پرونده قتل دختر ۲۲ ساله، معلوم شد او دخترِ پدرش نیست!

یک اتفاق عجیب: در پیگیری پرونده قتل دختر ۲۲ ساله، معلوم شد او دخترِ پدرش نیست!

 نیمه شب ۲۰ دی ماه سال ۹۱ زن میانسالی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن دخترش خبر داد.

وی گفت : ظهر امروز دختر ۲۲ساله ام به نام یاسمن با ماشین شخصی اش از خانه مان در فرمانیه بیرون رفت و قرار بود به کافی نت اطراف محل زندگی مان برود اما دیگر برنگشت.

این زن ادامه داد: ساعت ۹ شب یک پیامک وحشتناک به دستم رسید.این پیامک با گوشی موبایل یاسمن ارسال شده بود که در آن نوشته بود دخترم ربوده شده است .آدم رباها در ازای آزادی دخترم ۳ میلیارد تومان تروال چک ۵۰ هزار تومانی خواسته اند.

با افشای این ماجرا پسرجوان در کامرانیه جنوبی تهران ردیابی و نیمه شب ۲۲ دی ۹۱ بازداشت شد. پلیس در بازرسی خانه این پسر ، مدارک شناسایی یاسمن را کشف کرد.

وی در بازجویی ها گفت: یک سال پیش در دانشکده با یاسمن آشنا شدم. روز ۲۰ دی به بهانه انجام پروژه تحقیقاتی در فرمانیه با او قرار گذاشتم.من سوار ماشین یاسمن شدم و از او خواستم پیش از رفتن به کافی نت ، مقابل یک آبمیوه فروشی در خیابان اندرزگو توقف کند. چون افسرده بودم پس از خریدن آب پرتقال ، در یکی از لیوانها سم سیانور ریختم تا خودکشی کنم.اما آب میوه آغشته به سم را اشتباهی به یاسمن دادم. دختر جوان بلافاصله پس از نوشیدن آب پرتقال جان سپرد .من که به شدت ترسیده بودم جنازه اش را به سوهانک بردم و دفن کردم. چون می دانستم وضعیت مالی خانواده یاسمن خوب است به فکر باجگیری افتادم.

در پایان جلسه هیات قضایی حمیدرضا را به اعدام،شلاق و زندان محکوم کرد. اما در آن میان پزشکی قانونی در گزارشی عجیب اعلام کرد DNA به دست آمده از بقایای جنازه با DNA پدر و مادر وی مطابقت ندارد.

در گزارش بعدی روشن شد DNA یاسمن با مادرش مطابقت داشته است.همین ماجرا موجب اختلافات گسترده بین پدر و مادر دختر قربانی و جدایی آنها از یکدیگر شد.

شرح کامل ماجرا را اینجا بخوانید

http://shahraraonline.com/news/82360

شهرآرا منبع موثق اخبار مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.