بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مدیر جهاد کشاورزی رودسر با اشاره به اینکه برداشت گل گاو زبان آغاز شده است گفت: 4 هزار خانوار رودسری در 470 هکتار باغ این شهرستان به پرورش گل گاوزبان مشغولند

رییس اداره استاندارد آستارا گفت: در یک ماهه گذشته 12 فقره گواهی صادراتی برای 280 تن خرما و کشمش ثبت و به آذربایجان و روسیه صادر شده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: 107 طرح با 37 میلیاردتومان اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لاهیجان تصویب شده که با اجرای این طرح برای 965 نفر شغل ایجاد می شود.

جمعی از شهروندان لوندویل آبگرم کن های خورشیدی در جنگل ها نصب کردند تا مسافران برای استفاده ی گرمایشی درختان را قطع نکنند.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد : کبد و نسوج رحمت استوار شهروند 45 ساله رشتی که اول اردیبهشت بر اثر حمله شدید آسم و ایست تنفسی دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

همزمان با هفته مشاغل دانش آموزان گیلانی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان بازدید کردند و با حرفه های مختلف آشنا شدند.همچنین به همین مناسبت نمایشگاهی در املش برپا شد و دانش آموزان دست ساخته هایشان را در 17 غرفه به نمایش گذاشتند.

به مناسبت روز زمین پاک دانش آموزان فومنی یک کیلومتر از حاشیه جاده فومن به ماسوله را از زباله پاک کردند .

امام جمعه تالش در همایش جانبازان تالش گفت : عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و جان فشانی های ایثارگران و جانبازان و شهداست که باید قدر دان این عزیزان باشیم.

فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: دو برادر که سارق منازل مسکونی در این شهرستان بوئدند دستگیر و تاکنون به 5 فقره سرقت اعتراف کردند.

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ماراتن با حضور 7 پارو زن در بندر انزلی برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.