بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت: برای اجرای طرح لوله گذاری انتقال آب به شالیزارهای 30 روستای صومعه سرا به طول 10 کیلومتر بیشتر از 3 و نیم میلیارد تومان هزینه می شود و با تکمیل این طرح آب زراعی هزار و 500 هکتار از شالیزارها تامین می شود .

مادر شهیدان بلوک به فرزندان شهیدش پیوست . حاجیه خانم صغری منزوی کجیدی مادر شهیدان محمدجواد و ایوب بلوک در سن 91 سالگی به دیار حق شتافت . پیکر وی امروز پس از تشییع در گلزار شهدای املش به خاک سپرده شد.

جریمه 78 میلیون تومانی متخلفان صنفی لنگرود . رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت لنگرود گفت: در 2 ماه گذشته با بازرسی 2 هزار و 450 واحد صنفی این شهرستان 101 پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و صاحبان این واحدها بیش از 78 میلیون تومان جریمه شدند.

فرمانده انتظامی ماسال گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری 11 ماسال 2 سارق دام سنگین در این شهرستان دستگیر شدند . از سارقان یک دستگاه پراید سرقتی هم کشف شد.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان گفت : شالیکاران تا 15خرداد فرصت دارند برای بیمه شالیزارهایشان به دفاتربیمه یا شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

ساختمان هلال دهستان اُولم شاندرمن افتتاح شد . این ساختمان با 100 مترمربع زیربنا اهدایی دهیار روستای اولم برای ترویج آموزش های امدادی و توانمندسازی روستاییان در زمان وقوع حوادث به بهره برداری رسید.

مسوول اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان در صومعه سرا گفت: تاکنون 13 شهرستان استان که جمعیت بالای 50 هزار نفر دارند از خدمات مرکز اورژانس اجتماعی بهره مند هستند و تا 2 ماه آینده مرکز اورژانس اجتماعی املش هم به بهره برداری می رسد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.