بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

سلامتی دخترایی که نمیتونن مدافع باشن و برن جنگ....

سلامتی دخترایی که

نمیتونن مدافع باشن و برن جنگ....

ایها الداعش

سپاهو بسیج و حزب الله را فاکتور بگیر

حواست به من باشد

دختـر شیعه زاده ای هستم کــه :

شهادتـــــــــ را ازمـادرم زهــــــرا به ارث دارم

و صــبوری را ازعـمــــه زیـنب

و شجاعت را ازدخترکی 3ساله...

من سلاح هایی دارم

که بااسمش جانت به لرزه می افتد

چــــادرمــــــ

سربنــــد یافاطـــمه

دلگرمـــــی به ســقا

فرمــان ســیــدعلـــــی

حواست باشد....

گر نگاه چپ کنی سمت حرم

جانت را با خونت میخرم

دختـــران چـــادری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.