بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مدیر گروه آموزش کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای در آستارا گفت: 30 هزار نفر در سراسر کشور برای مهارتهای کسب و کار آموزش دیده اند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ماسال گفت : امسال برای بخش اشتغالزایی روستایی گیلان 300 میلیارد تومان اختصاص یافته که سهم شهرستان ماسال 20 میلیارد تومان است.آقای فرزام صفت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری صومعه سرا هم گفت: سهم این شهرستان برای اشتغالزایی روستایی 20 میلیارد تومان است.

یک سوم دانش آموزان شهرستان لنگرود در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان شرکت می کنند .

رئیس اداره شیلات آستارا از رهاسازی یک میلیون بچه ماهی سفید با هدف غنی سازی ذخایر دریای خزر، در رودخانه چلوند بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

طرح ایمن سازی شناگاه در روستاهای ساحلی تالش اجرا می شود . معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش گفت: این طرح تابستان امسال در 5 روستای ساحلی تالش اجرا می شود.

افتتاح جاده دسترسی به سایت زباله سراوان رشت . شهردار رشت گفت: این جاده دسترسی به طول هزار و 250 متر امروز به بهره برداری رسید .

فرمانده سپاه لاهیجان گفت: کانون بسیج مهندسان کشاورزی سپاه این شهرستان با همکاری جهاد کشاورزی 8 تن کود شیمیایی بین شالیکاران 23 روستا توزیع کردند.

دستگیری اعضای یک باند کلاه برداری در تالش . فرمانده انتظامی تالش گفت: اعضای این باند با تشکیل یک شرکت هرمی در بخش کرگانرود لیسار از اعضا کلاهبرداری می کردند که با هوشیاری ماموران این نیرو دستگیر شدند.

مسابقات کشتی گیله مردی، گرامیداشت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی و شهدای شلمان در این شهر برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.