بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

تقدیم به اندیشه های زیبا....

تقدیم به اندیشه های زیبا....

روزی با دوستم از کنار یک دکه روزنامه فروشی رد می شدیم ؛

دوستم روزنامه ای خرید و مودبانه از مرد روزنامه فروش تشکر کرد ، اما آن مرد هیچ پاسخی به تشکر او نداد.

همان طور که دور می شدیم، به دوستم گفتم:

چه مرد عبوس و ترش رویی بود.

دوستم گفت:

او همیشه این طور است!

پرسیدم: پس تو چرا به او احترام می گذاری؟!

دوستم با تعجب گفت:

"چرا باید به او اجازه بدهم که برای رفتار من تصمیم بگیرد؟!

من خودم هستم."...

اجازه ندهید تا برخوردهاى دیگران ، موجب تغییر رفتارهاى شما شود . همیشه مثل گل باشید که در هر شرایطى خوش عطرى و زیبایى خود را حفظ مى کند .

در هر دیدارى ردپایى از عطر زیباى درون خود را به یادگار بگزارید .

متین ، باوقار ، خندان ، شاد ، پـــــــرانر ژى و پــــــرتلاش باشید .

زندگى را زندگی کنیم

nargesiiiaaa

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.