بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از انتخاب یک مجتمع پذیرایی در لاهیجان به عنوان مرکز توریسم سلامت شرق استان خبر داد و گفت: این مجتمع پذیرایی به دلیل رعایت استانداردهای لازم از سوی انجمن حمایت از بمیاران دیابتی کشور به عنوان نخستین مرکز توریسم سلامت شرق گیلان انتخاب شد .

اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی بلوار دیلمان رشت آغاز شد .

شهردار املش گفت: برای اجرای 5 طرح روکش آسفالت ، موزاییک فرش و پارک تفریحی این شهر 3 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه می شود .

جشنواره من مراقب آبم در پارک شهر رشت برگزار شد . مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره جلوگیری از هدررفت آب و استفاده بهینه از این مایه حیات بخش است .

مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: برای توسعه کشاورزی ماشینی 3 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به 245 کشاورز این شهرستان پرداخت شد .

رئیس اداره دامپزشکی آستارا گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماریهای دامی در شهرستان آستارا مایه کوبی شدند .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در رودبار با بیان اینکه گیلان 32 هزار ایثارگر دارد گفت: فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران یادگاران انقلاب اسلامی هستند .

کمپین نه به موادمخدر در جمعیت هلال احمر لنگرود تشکیل شد . در این کمپین بیش از 500 نفر با امضای طوماری به اعتیاد نه گفتند .

مدیرعامل تعاونی دامداران فومن گفت: از ابتدای امسال تاکنون 810 تن شیر به ارزش 800 میلیون تومان از دامداران این شهرستان خریداری شده است .

شهاب زندی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار داد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

در هفته هشتم یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در یزد 5 بر 4 مغلوب تیم مقاومت گلساپوش این شهر شد و با 7 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی قهرمان هشتمین دوره لیگ بسکتبال گیلان شد.

در پایان هفته اول پنجمین دوره لیگ مردان گیلان در رشت ، حسین پیشوایی ، حسین عاشوری، محمد موسوی و علی بهاری با پیروزی در تمامی بازی های خود در صدر جدول قرار گرفتند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.