بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

روزی شخصی خدمت حضرت علی(ع) میرود

روزی شخصی خدمت حضرت علی(ع) میرود

و میگوید یا امیر بنده به علت مشغله زیاد نمیتوانم همه دعاها را بخوانم،چه کنم؟

حضرت علی(ع) فرمودند:

خلاصه تمام ادعیه را به تو میگویم

هر صبح که بخوانی گویی تمام دعاها را خواندی.

1 الحمدلله علی کل نعمه

2 و اسئل لله من کل خیر

3 و استغفر الله من کل ذنب

4 واعوذ بالله من کل شر

1 _خدایا شکرت برای هر نعمتی که به من دادی

2_ و از خداوند میخواهم هر خیر و خوبی را

3_ خدایا مرا ببخش برای تمام گناهانم.

4_ خدایا به تو پناه می برم از همه بدی ها.

بحارالانوار:ج۹۱

نسیم وحی

nasimevahy

اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَــــرَج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.