بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

ماجرای باغچه آقای وزیر!

ماجرای باغچه آقای وزیر!

پس از انتشار مطالبی درباره ویلای رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح که منجر به تخلیه آن شد، موجی از مطالبات درباره برخی ملک و املاک مسئولان پیش آمد؛ از محل برگزاری جلسات رئیس دولت اصلاحات در جماران تا مدرسه علمیه ناطق نوری که همگی منجر به واکنش و توضیحاتی شد.

در یکی از این موارد، خبری از ویلای منسوب به وزیر کشور خبرساز و پای این موضوع به نشست خبری دیروز عبدالرضا رحمانی فضلی نیز کشیده شد .

وی در پاسخ به این شایعه گفت: باغچه ای در فشند دارم، نه در فشم. این باغچه ۹۷ متر است و آن را با قسط خریده ام. آنجا ۲۰۰  واحد وجود دارد که فقط باغچه مرا خراب کردند. اعتراض کتبی خود را اعلام کردم و البته تابع قانون هستم، اما رسانه ها، کاخ ها و ویلاهایی را با نام «عمارت رحمانی فضلی » متعلق به بنده دانستند.

هنوز خانه ندارم و درواقع خانه ای پیش خرید کرده ام. در این پنج سال نمی توانستم این باغچه را جزو روستا کنم؟ این کار غیرقانونی بود و من این کار را انجام ندادم. طرح این مسائل، میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد می کند.

ShahraraNews

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.