ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
حمیدرضاحاجیبابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، با اشاره به بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حقالتدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی که از سال ۱۳۸۸ چند ده بار در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است، اظهار کرد:
برای اینکه مشکل این گروه از نیروهای طرف حساب آموزش و پرورش حل شود، وجود یک آمار متقن و قابل استناد لازم است.
در نشست دیروز اعضای فراکسیون فرهنگیان و نمایندگان دستگاههای مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه به این جمعبندی رسیدند که لیستی از نیروهای حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و پیش دبستانیها به مجلس ارائه شود تا مجلس بداند برای چه کسانی چه قانونی مصوب کند.
در حال حاضر هیچ عدد و رقمی وجود ندارد که مجلس بر اساس آن اقدام به قانون گذاری کند و نمایندگان نیز بارها به همین دلیل طرح را به کمیسیون آموزش ارجاع دادهاند، لذا چنانچه مجلس اطلاعاتی داشته باشد و بداند که برای چه کسانی، در چه استانی و در چه رشتهای قانون تنظیم کند، مشکل نیروهای حق التدریسی را خیلی سریعتر برطرف خواهد کرد.
وزارت آموزش و پرورش امسال میتواند با به کارگیری بازنشستگان بحران کمبود معلم را پشت سر بگذارد لذا ضرورت دارد با ساماندهی نیروهای خود برنامه ریزی دقیقی برای سالهای آینده داشته باشد.
اخبار_فرهنگیان را دنبال کنید.
FarhangianNews_1