بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجتمع های پذیرایی و کارگاه های سفال سازی و بناهای تاریخی سیاهکل و دیلمان گفت: شهرستان سیاهکل جاذبه های گردشگری زیادی دارد که با توسعه آن می توان برای روستاییان اشتغالزایی ایجاد کرد .

مدیرکل گمرک آستارا از استقرار دائمی واحدهای گمرک در پایانه ریلی آستارا - آستارا خبرداد.

آبیاری شالیزارهای شهرستان تالش نوبت بندی شد . فرماندار تالش گفت: 15 روستا در تالش با کمبود آب کشاورزی مواجه است که برای جلوگیری از خشکسالی آبیاری این روستاها نوبت بندی شد .

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت : باغداران گیلانی امسال 325 تن گل گاو زبان به ارزش 39 میلیارد تومان تولید کردند که 10 درصد بیشتر از پارسال است .

رئیس دامپزشکی فومن از مایه کوبی بیش از 70 هزار راس دام سبک و سنگین در این شهرستان خبر داد و گفت : در همین مدت 47 هزار و 500 متر مربع از جایگاههای دام هم سمپاشی شد.

 فرمانده سپاه رودبار از توزیع 3 تن کود رایگان بین کشاورزان این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی بین 120 کشاورز برای 200 هکتار شالیزار توزیع شد .

علیرضا جهانبخش در رشت گفت : از باشگاه های لیگ برتری انگلیس ، آلمان و هلند پیشنهادات جدی دارم که در روزهای آینده در مورد آنها تصمیم خواهم گرفت.

جاسم یاسراللهی دروازه بان فصل گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر و جابر نصیری هافبک فصل گذشته تیم سردار بوکان با قراردادی یکساله به تیم داماش گیلان پیوستند.مصطفی آقاجانی مدافع فصل گذشته داماش گیلان هم قرارداد خود را به مدت 3 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

حمید خدابنده لو هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران با عقد قراردادی به مدت یک فصل به این تیم پیوست.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.