بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم شهیدان انصاری و نورانی با بیان اینکه داشتن تقوی ، مکتبی بودن و تبعیت از ولایت فقیه از مهمترین شاخصه های شهید انصاری بود گفت : وی در دوره مسئولیتش هیچوقت این خصوصیات را از یاد نبرد.شهیدان انصاری و نورانی 15 تیر سال 60 در رشت بدست منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

میدان شهید قاسم حسینیان در خیابان جانبازان فومن با 120 میلیون ریال هزینه شهرداری این شهر افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار نقد پور فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت گفت : پایگاه مقاوت حضرت قائم فشتم کوچصفهان شامل ساختمان پایگاه و سالن ورزشی به مساحت 80 متر مربع به بهره برداری رسید و همچنین از تندیس سردار پاسدار خلبان شهید میرزایی در لولمان کوچصفهان رونمایی شد.

برای این 2 طرح 600 میلیون ریال هزینه شد.

مهدی چمران در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد رضا یعقوبی کیاسه در گلزار شهدای لنگرود گفت : دشمن با تحمیل فشار اقتصادی بویژه جلوگیری از فروش نفت کشورمان ، قصد نا امید کردن مردم را دارد ولی نمی تواند چرا که تنگه هرمز در دست ماست.

فرماندار شفت درجلسه شورای اداری این شهرستان گفت : 10 کیلومتر از جاده امام زاده ابراهیم با یک میلیارد تومان اعتبار آسفالت می شود .

حجت الااسلام والمسلمین افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانکها انتقاد کرد و افزود برخی از بانکها در دادن تسهیلات به مشتریان سخت گیریهایی دارند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم شاهین خزر رودسر 9 بر 2 مقابل تیم پیام کویر اردکان به پیروزی برسد و با 10 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.