بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از منطقه ویژه اقتصادی آستارا بازدید کرد. آقای انصاری گفت: دولت جمهوری آذربایجان 500 میلیون دلار اعتبار برای تکمیل کریدور شمال- جنوب اختصاص داده که امیدواریم وزارت‌خانه‌های ذیربط بتوانند طرح‌های خود را با تکیه بر این اعتبار عملیاتی کنند.

رییس سازمان جنگلها و مراتع کشور در املش با بیان اینکه اعتبار این سازمان امسال 100 میلیارد تومان است گفت: بیش از 30 میلیارد تومان از اعتبارات این سازمان برای خرید تجهزیات حفاظت و اطفا حریق اختصاص می یابد .

یادواره 145 شهید و 2 شهید گمنام بخش کلاچای رودسر با حضور مردم قدر شناس در مسجد جامع این منطقه برگزار شد. فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: خانواده های شهدا سرمایه های خود را تقدیم انقلاب کردند و ما امروز وظیفه داریم آرمانهای این عزیزان را به نسل جوان منتقل کنیم .

یادواره 29 شهید 8 روستای نالکیاشر لنگرود برگزار شد . امام جمعه بندرانزلی در این مراسم گفت: شهدای گرانقدر این مرز و بوم با جان و دل از تنها دارایی خود گذشتند و اسلام و پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند .

نشست سیاست گذاری رسانه استانی برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب امروز با حضور معاونان، مدیران ، سردبیران، تهیه کنندگان و برنامه سازان این رسانه برگزار شد.

نمایشگاه عکس چادرهای آسمانی همزمان با هفته عفاف و حجاب در مجتمع خاتم الانبیای رشت گشایش یافت.علاقمندان تا فردا فرصت دارند از ساعت 9 تا 20 از این نمایشگاه در سالن مارلیک مجتمع خاتم الانبیای رشت دیدن کنند.

سومین جشن دانش آموختگی پردیس فرهنگیان بنت الهدی صدر در بندرانزلی برگزار شد. مدیر دانشگاه های پردیس فرهنگیان گیلان گفت : ۱۲۰ نفر از دانشجویان ورودی ۹۳ این دانشگاه که در رشته های دبیری مشغول به تحصیل بودند فارغ التحصیل شده و جذب آموزش و پرورش شدند .

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: وجود 7 واحد آموزشی دو شیفته در شهر فومن مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد کرده است . آقای کوچکی گفت: 5 واحد آموزشی در این شهرستان در دست ساخت است که با بهره برداری این واحدها مشکلات واحدهای دو شیفته حل می شود .

در جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی احسن الله راد مهر به عنوان رئیس جدید هیات مدیره ، میلاد رفیع نیا به عنوان نایب رییس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه و مهدی خواجوند به عنوان دبیر هیات مدیره و سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی انتخاب شدند.نصرت ایراندوست هم به عنوان رئیس آکادمی باشگاه ملوان بندر انزلی انتخاب شد.

تیم فوتبال داماش گیلان تمرینات خود را برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور زیر نظر سیامک فراهانی سرمربی جدید این تیم آغاز کرده است.

مرتضی حیدری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با عقد قراردادی یکساله به تیم داماش گیلان پیوست.صادق رضایی، علیرضا توکلی ، محمد حسین جهاندیده، امیر حسین خادم دهقان، و عرفان گودرز بازیکنان فصل پیش تیم فوتبال داماش گیلان هم قراداد خود را تمدید کردند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.