بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

یواش یواش داریم از شرایط بخور و نمیر به شرایط نخور و بمیر تغییر وضعیت می‌دیم!!

یواش یواش داریم از شرایط بخور و نمیر به شرایط نخور و بمیر تغییر وضعیت می‌دیم!!

باشد که رستگار شویم...

کرایه تاکسیا داره به سمتی میره که دیگه صرف نمیکنه بریم سر کار...!

 مجازات دزدی در ایران:

دزدی کوچک: اعدام

دزدی متوسط: زندان

دزدی میلیاردی: آزاد، همراه با تور کانادا...!!

میگم اگه یه پیامبر جدید هم بخواد واسه ایرونی ها بیاد،

نه لازمه شتر از لای کوه بکشه بیرون نه با عصا دریای خزر رو نصفه کنه،

همین که قیمت ها رو برگردونه به شش ماه قبل، ملت بهش ایمان میارن!!

بچه که بودم از تاریکی میترسیدم، الان وقتی قبض برق میاد، از روشنایی میترسم..!!

ﺍﮔﺮ ﺷﺒﺎ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮﻥ ﻧﻤﯿﺒﺮﻩ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ؛

مدیونی اگر فکر کنی ﺍﺯ ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﻭ ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻭ ﻗﺴﻂ ﻭ ﻗﺮﺽ ﻭ ﻭﺍﻡ ﻭ ﺗﻮﺭﻡ هست...!

ﺷﻤﺎ ﺩﭼﺎﺭ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﺪ!!

ترسم از روزی، که قبض آفتاب، آید برایم!

یا که فیشی، از بهای ماهتاب، آید برایم!

نصب گردد، روی دوشم، یک هواسنج  جدید؛

قیمت باد و هوا هم، با شتاب آید برایم!

دولت مچکریم!!

گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سرآید..

گفتم که نان گران شد، گفتا گرانتر آید!

گفتم زنرخ قصاب، فریاد ما بلند است..

گفتا که گوشت کم خور، تا حاجتت بر آید!

گفتم چرا کم است این، یارانه های نقدی..

گفتا خموش غافل، این نیز هم نیاید!

گفتم که از گرانی، جانم به لب رسیده..

گفتا تحملش کن، تا جان تو درآید...!!

maryam

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.