بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان گیلان امروز در رشت گفت: در حال حاضر حدود 15 هزار نفر از افراد امین استان برای تعیین دقیق و عادلانه ی نامزدهای انتخابات مجلس و شوراهای اسلامی با این دفتر همکاری می کنند و این همکاری توان نظارتی شورای نگهبان را در انتخابات‌های مختلف ارتقاء داده است.

نماینده مردم تهران و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری لنگرود با اشاره به اینکه حجم نقدینگی ، شکاف نرخ ارز و تورم، وابستگی اقتصاد به نفت گفت: برای کالاهای ضروری و اساسی باید ارز در نظر گرفته شود و بازار ثانویه برای مدیریت بهینه ذخایر ارزی و نقدینگی ایجاد شود.

فرمانده سپاه سیاهکل گفت: درمانگاه شبانه روزی سردار شهید احمدیان با 200 مترمربع زیربنا در 6 ماه با 7 میلیارد ریال هزینه در سیاهکل ساخته شد .این درمانگاه مجهز به امکانات دندانپزشکی ، داروخانه شبانه روزی و پزشک عمومی است .

فرمانده سپاه املش گفت: 30 دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول و دوم این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به استان کرمانشاه اعزام شدند .

معرفی 150 طرح اشتغالزایی به بانک های عامل در رودسر/ سرپرست فرمانداری رودسردر نشست اشتغال و سرمایه گذاری گفت: این طرح ها در حوزه بوم گردی و اشتغال به ارزش بیش از 120 میلیارد تومان است که برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

اختصاص بیش از 300 میلیارد اعتبار برای اشتغال روستایی در فومن/ فرماندار فومن در کمیته اشتغال این شهرستان گفت: 92 طرح اشتغالزا شامل شیلات، صنایع روستایی، کشاورزی و گردشگری با 303 میلیارد ریال اعتباردر این شهرستان به تصویب رسید که با اجرای این طرح ها برای 80 نفر شغل فراهم می شود.

بازیکنان تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور با این تیم قراداد امضا کردند.

رقابت های قهرمانی کشتی ساحلی گیلان با معرفی تیم های برتر در کیاشهر به پایان رسید.

واگذاری رسمی سهام باشگاه ملوان به مالک جدید. 70 درصد سهام باشگاه ملوان بندر انزلی به صورت رسمی به مالک جدید این تیم واگذار شد.

واگذاری رسمی سهام باشگاه ملوان به مالک جدید. درصد سهام باشگاه ملوان بندر انزلی به صورت رسمی به مالک جدید این تیم واگذار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.