بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از راه روند ساخت راه آهن قزوین رشت گفت: با تخصیص اعتبارات این طرح در هفته گذشته اتمام آن شتاب بیشتری می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی گیلان در رشت گفت: در 3 ماه گذشته 9 هزار و 701 گشت بازرسی در سراسر کشور عملیاتی شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 97 درصد بیشتر است .در پایان این نشست با تقدیر از آقای قشلاقی آقای انصاری به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

مرکز ام آر آی بیمارستان رسول اکرم رشت امروز راه اندازی شد . سازمان تامین اجتماعی برای خرید دستگاه و راه اندازی این مرکز 10 میلیارد تومان هزینه کرده است .

مراسم عقد ازدواج یک زوج آستارایی در بقعه متبرکه حضرت ابراهیم و قاسم علیهماالسلام برگزار شد.

باند شرط بندی و پیش بینی فوتبال شرق گیلان در آستانه اشرفیه متلاشی شد .

بانوان محجبه هیت منظر قائم المنتظر با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان دیدار کردند.

با حضور سردار دکتر احمد عبدالهی معاون بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران از خانواده دانشجوی بسیجی شهید دکتر محمد حبیبی پورفتیده به عنوان یکی از شهدای شاخص بهداشت و درمان نیروهای مسلح کشور در لنگرود تجلیل شد .

یک مجتمع پذیرایی و اقامتی در صومعه سرا افتتاح شد. بخش خصوصی برای ساخت این مجتمع با هزار و 200 مترمربع زیربنا بیش از 2 میلیارد تومان هزینه کرده است .

در مراسمی از کتاب باد گاره سری در مجتمع خاتم الانبیا رشت رونمایی شد . این کتار مجموعه اشعار گیلکی نوشته شاعر گیلانی آقای حمید نظرخواه علیسرایی ست

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت مراسمی در مناطق مختلف گیلان برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی رنگ و نقش در صومعه سرا گشایش یافت . در این نمایشگاه 60 تابلوی نقاشی رنگ روغن و آبرنگ با موضوع طبیعت کار هنرمند جوان گیلانی حامد رفاهتی به نمایش درآمده است . این نمایشگاه تا 29 تیر صبح و عصر بروی علاقمندان باز است .

آیین افتتاح مرحله نخست طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان امروز برگزار شد.

در پایان مسابقات رزمی بین المللی کیک بوکسینگ سبک چی وان در تهران ، مهیار تبرکی مدال طلا ، محمد مهدی علیپور ، مهدی خانی و سهیل زارع مدال نقره و علی کاظمی مدال برنز اوزان و رده های سنی مختلف را کسب کردند.

با اعلام فدراسیون فوتبال حامد آتش‌ افروز ، فردین تورجی‌ مقدم، ناصر اکبرپور و میرمنصور شاد از گیلان به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دعوت شدند.

کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور ، جام خلیج امروز در مجتمع آموزشی- تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.