بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

هکر صفحه مریم رجوی: پیشنهاد چند میلیون دلاری کشورهای دیگر را رد کردم

هکر صفحه مریم رجوی: پیشنهاد چند میلیون دلاری کشورهای دیگر را رد کردم

صفحه مریم رجوی را که زدم حس می‌کردم این اتفاقات بیفتد و تماس و پیام‌های مشکوکی برای من ارسال شد.

آن‌ها میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند که مسیح علی نژاد شب شهادت امام صادق کلیپ هتاکانه منتشر کند. من تمام پیچ‌هایی که این کلیپ را منتشر کردند را زدم.

تاکنون بیش از سه هزار صفحه هتاک به اهل بیت و شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اینستاگرام بستم.

از خارج از کشور خیلی پیشنهاد داشتم

شاهین نجفی از من خواست در آلمان در کنارش باشم. من جواب گفتم انقدر بدبخت نشدم که بیایم در جوار تو باشم.

هک پیج عرب اسپورت را شش ماه کار کردم تا توانستم بگیرم. پیجی با یک میلیون دنبال کننده. آن‌ها پرچم مقدس ایران را آتش زدند. من خیلی به غیرتم برخورد می‌دانستم که این خبر هم در دنیا صدا می‌کند. صفحه آن‌ها را گرفتم پرچم ایران را در آن زدم و نوشتم که هیچ وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی.

من صفحه سلطنت طلبان را با 400 هزار دنبال کننده را زدم. در روز عاشورا آیینی به نام گل مالی در بین لر‌ها وجود دارد. آن‌ها با تمسخر این آیین به سیدالشهدا و تمامی قوم لر توهین کردند. آن صفحه را با اینکه امنیت بالایی داشت، در 5 هک کردم. اول زیارت عاشورا را در پیج گذاشتم.

TebyanOnline

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.