بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

رئیس اداره دامپزشکی آستارا گفت: در هفته گذشته 65 تن پنیر به ارزش 455 هزار دلار با نظارت کارشناسان این اداره از مرز زمینی آستارا به روسیه صادر شد .

جاده اسپیلی به گولک دیلمان که به دلیل تردد کامیون های حمل سیمان خسارت دیده مشکلاتی را برای مردم روستای میکان این بخش ایجاد کرده است .

امام جمعه فومن در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان گفت: فاز نخست مصلای این شهرستان با 5 هزار مترمربع زیربنا و 70 درصد پیشرفت کار تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد . حجت الاسلام والمسلمین صفوی گفت: برای ساخت این مصلا تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است .

اختتامیه مسابقات قرآنی ویژه مناطق محروم امروز در رشت برگزار شد .

150 نفر از روستاییان اولم شاندرمن ماسال رایگان ویزیت شدند .

صوفیانده مرکز بوم گردی گیلان می شود . فرماندار صومعه سرا در نشست روستای هدف بدون بیکار گفت: با بهره برداری از یک واحد بوم گردی و صدور پروانه برای احداث 7 واحد بوم گردی دیگر و 2 اسکله قایقرانی این روستا به عنوان مرکز بوم گردی گیلان معرفی می شود .

از خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در آستانه اشرفیه و لاهیجان استقبال شد .

89 دانش آموز رودباری و کوچصفهانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت : 45 دانش آموز دوره متوسطه اول راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت هم از اعزام 45 دانش آموز دوره متوسطه دوم کوچصفهان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

فرمانده سپاه املش هم گفت : 44 شهروند بسیجی این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند . این زائران 5 روز در مشهد مقدس سکونت دارند .

سومین مرکز رفاه کودک و خانواده استان در لنگرود افتتاح شد . این مرکز با 150 مترمربع زیربنا و 85 میلیون تومان هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسید . در این مرکز در 2 شیفت صبح و عصر از 96 کودک نگهداری می شود .

در نمایشگاه عفاف و حجاب در صومعه سرا دست ساخته های بانوان ، انواع چادر و روسری به معرض فروش گذاشته شده است . این نمایشگاه تا پایان هفته کرامت به روی علاقمندان باز است .

با اعلام فدراسیون کاراته مهدی رحیمی نژاد ، محمدمهدی قاهری و آویشن باقری از گیلان به همراه تیم ملی کاراته دانشجویان عازم یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن شدند.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر در هفته یازدهم لیگ برتر کشور در آبادان 5 بر 4 مغلوب میزبانش تیم شهید جهان نژادیان این شهر شد و با 13 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی باقی ماند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.