بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

نماینده ولی فقیه درگیلان در دومین دوره کارآموزان قضایی گیلان با اشاره به اهمیت قضاوت درجامعه اسلامی گفت : قضات باید در امر قضاوت دقت و کیاست را مورد توجه قرار دهند و تزکیه نفس باید در راس کارهای قضات قرار گیرد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان امروز گفت : درنشستی که با وزیرجهاد کشاورزی درتهران داشتیم مقرر شد تا از این پس همه مسایل و مشکلات حوزه جنگلبانی گیلان در اداره کل جنگل ها و مراتع استان حل و فصل شود.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی کشور در رشت گفت  برای نوسازی و بازسازی 31 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در سه سال آینده برنامه ریزی شده است.

به مناسبت روز صنعت و معدن از 32 نفر از صاحبان طرح ها و واحدهای نمونه صنعتی ، معدنی و تجاری گیلان تجلیل شد.

چهارمین همایش کودکان هوش برتر در رشت برگزار شد.

برداشت برنج در شاندرمن ماسال آغاز شد. محمد عبدی کشاورز اهل روستای چاله سرای شاندرمن نخستین شالیکار شاندرمنی است که در 2 هکتار از زمین کشاورزی خود برداشت برنج رقم بومی هاشمی را آغاز کرده است.

از خادمان امام رضا (ع) در شهرهای مختلف گیلان استقبال شد.

رییس صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت: ده میلیارد و 400 میلیون ریال برای رونق اشتغال به متقاضیان آستارایی اختصاص یافته است.با پرداخت این میزان تسهیلات برای 40 نفر شغل ایجاد می شود.

رییس اداره چای لنگرود گفت: از ۳۰ فروردین امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ تن برگ سبزچای به ارزش ۳۱ میلیارد تومان در ۳۰ کارخانه چایسازی این شهرستان ازچایکاران خریداری شده که تاکنون ۷۰ درصد بهای برگ سبز چای خریداری شده به چایکاران پرداخت شده است.

مدیر کل بهزسیتی گیلان از افتتاح مرکز ملاقات کودک والد در رشت خبر داد و گفت: با امضای تفاهم نامه بین دادگستری و بهزیستی گیلان از این به بعد کودکان طلاق در این مرکز با والدینشان ملاقات می کنند. تا پیش از این ملاقات والدین با کودکانشان در پاسگاه های نیروی انتظامی انجام می شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از پوشش ۲۶ حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۲۴ ساعت گذشته توسط آتش نشانان خبر داد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان با حضور میثم علیپور ورزشکار گیلانی قهرمان رقابت های جهان شد.

پژمان نوری کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

در پایان رقابت های قایقرانی اسلالوم انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی در کانوی مردان مهدی کریمی از گیلان به مقام نخست رسید، مهدی نظری دیگر ورزشکار گیلانی شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.