بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چند جواب دندان شکن

چند جواب دندان شکن

یک

مردی به طور مسخره به مرد ضعیف الجسمی گفت : تو را از دور دیدم فکر کردم زن هستی .آن مرد جواب داد : منم تو را از دور دیدم فکر کردم مرد هستی !!!

دو

چرچیل وزیر چاق بریتانیا به برناردشو که وزیر لاغری بود گفت : هرکس تو را ببیند فکر می کند بریتانیا را فقر غذایی فرا گرفته است برناردشو جواب داد : و هرکس تو را ببیند علت این فقر را می فهمد !!!

سه

ملا نصرالدین وارد روستایی شد و یکی از اهالی به او گفت : ملا من تو را از طریق الاغت می شناسم ملا جواب داد : اشکالی ندارد چون الاغها یکدیگر را خوب می شناسند !!!

چهار

مردی به زنی گفت : تو چقدر زیبا هستی . زن گفت : کاش تو هم زیبا می بودی تا همین حرف را به تو می گفتم . مرد گفت : اشکالی ندارد تو هم مثل من دروغ بگو !!

salamat_21

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.