بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

چهار ویژگی اینترنت‌سالم که از سخنان مقام معظم رهبری

چهار ویژگی اینترنت‌سالم که از سخنان مقام معظم رهبری

روح‌الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی در دوره تربیت مربی رسانه:

چهار ویژگی اینترنت سالم که از سخنان مقام معظم رهبری استخراج نمودیم، عبارت است از اینترنت سالم، سریع، امن و ارزان. دلیل بهم ریختگی این فضا سه مورد جهل، پول و سیاست خواهد بود.

رهبری مواجهه فعال و مبتکرانه با فضای مجازی را مطرح نمودند و لذا اگر این رعایت شود بسیاری از مشکلات در این فضا رفع می شود.

طبق آمار 99.2 درصد اینترنت برای این سه چیز مصرف می شود، دانلود فیلم با 85 درصد، تفریح و خبر و لذا درصد کمی برای کارهای علمی و اقتصادی صرف میشود.

هوش مصنوعی درنرم‌افزارهای داخلی خیلی جدی گرفته نشده است.

از سال 89، وب۳ آمد و اکنون در حال ورود به وب۴ هستیم که شعارش هوشمندتر شدن همه چیز است.

اکنون اطلاعات و طلای نامرئی است

وقتی اسرائیل به غزه حمله کرد و سران عرب اعتراض نکردند بعد ها معلوم شد، رژیم صهیونیست اطلاعاتی برای آنها فرستاده که آنها سکوت کردند.

دیوید کامرون نخست وزیر سابق انگلستان می‌گوید، اجازه نمی‌دهیم اینترنت کثیف نظام خانواده ما را از هم بپاشد و لذا اینترنت پاک را در انگلستان ایجاد کرد.

217 ماده قانونی در آمریکا برای استفاده از اینترنت تصویب شده است.

برجام برگرفته از ایده قورباغه پخته بود

ابرقدرتان دنیا به دنبال تکنولوژی مدیریت انسان‌اند و آن را از طریق ایده قورباغه پخته استخراج کردند؛ حتی برخی این برجام را نیز بر گرفته از همین ایده می‌دانند که آرام آرام آنچه می‌خواهند را به ما تحمیل می‌کنند و سپس همه چیز ما را می‌گیرند؛ فضای مجازی نیز همین صورت است اول نیازسنجی می‌کند و بعد متناسب با نیاز سرویس طراحی می‌کند. 

وابستگی برای دشمن مصونیت اجتماعی ایجاد میکند، به گونه‌ای که برخی از همین نیروهای انقلابی از فضای‌کثیف اینستاگرام دفاع می‌کنند؛ بعد از آن معیارسازی می‌کنند.

hawzahnews.com/detail/News/457097

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.