بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

فرمانده نیروی انتظامی گیلان در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی تالش گفت: نیروهای مسلح کشور با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب برای حفظ دستاوردهای انقلاب و برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می کنند . در پایان این مراسم با تشکر از سرهنگ عباس اسماعیلی ، سرهنگ حسین جمال به عنوان فرمانده انتظامی جدید تالش معرفی شد .

فرماندار تالش در نشست کمیته بحران این شهرستان گفت: برای احیا تالاب دهستان جوکندان یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که به زودی عملیات احیا آن آغاز می شود.

رییس اداره شیلات صومعه سرا گفت: برای حفظ ذخائر ماهیان استخوانی دریای خزر بیش از 10 میلیون بچه ماهی سفید در رودخانه های کلسر ، سیاه درویشان ، بهمبر ، چمثقال و هندخاله این شهرستان رهاسازی می شود .

90 نفر از بسیجیان سیاهکلی و 45 دانش آموز بسیجی صومعه سرایی در 4 روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازی دراز ، پادگان ابوذر و یادمان شهدای ذهاب بازدید می کنند .

فرماندار ماسال در جلسه اشتغالزایی ماسال گفت: 52 طرح فراگیر و اشتغالزایی روستایی با 70 درصد پیشرفت کار و 14 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان در حال اجراست .

چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از امروز در بقعه متبرکه امامزاده هاشم رشت آغاز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در صومعه سرا از فعالیت 118 پایگاه خبری در گیلان خبر داد و گفت: صد پایگاه خبری دیگر نیز در حال دریافت مجوز لازم هستند . در پایان این مراسم به پاس خدمات 40 ساله عبدالرضا جوهری در عرصه اطلاع رسانی و خبر از وی تجلیل شد.

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری 2 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

تیم دوومیدانی گیلان با کسب 11 مدال مقام سوم مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور را در تهران کسب کرد.

کاراته کاران گیلانی با کسب 9 مدال قهرمان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ایچی گکی کشور شدند.

با اعلام فدراسیون بولینگ و بیلیارد امیر حسین و امیر علی خوشحال ، پوریا رحیمی ، محمد عیسی زاده ، مهرشاد فاتح پور و مهدی علیزاده از گیلان در اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی کمتر از 18 سال کشورمان در تهران حضور یافتند.

در پایان مسابقات لیگ فوتبال کمتر از 12 سال رشت ،تیم های نیک رشت ،سرخ پوشان و وهاب گیلان اول تا سوم شدند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.