بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استارا گفت: برای ایجاد اشتغال هنرمندان و توسعه صنایع دستی در این شهرستان امسال یک میلیارد تومان اختصاص یافته است .

خرید 4 هزار و 900 تن برگ سبز چای از چایکاران فومنی . رییس اداره چای فومن گفت: ارزش این مقدار برگ سبز خریداری شده 10 میلیارد تومان است .

توزیع لاستیک کامیون با نرخ دولتی در گیلان . مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : برای رفاه حال رانندگان حمل و نقل کالا توزیع لاستیک با قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گیلان آغاز شد.آقای نازک کار افزود : رانندگان بخش حمل و نقل کالا می توانند برای گرفتن حواله لاستیک به دفتر انجمن صنفی در پایانه بار رشت و یا به دفاتر انجمن های صنفی رانندگان شهرستان ها مراجعه کنند.

مدیر کل کتابخانه های استان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سیاهکل گفت: این شهرستان 2 کتابخانه عمومی دارد و باید تلاش کنیم تا فرهنگ کتابخوانی را در بین مردم افزایش دهیم .

فرمانده هنگ مرزی استارا گفت: ماموران این نیرو در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان 14 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند . 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند .

در مراسمی از پویار رفیعی کوهنورد گیلانی که هفته پیش به قله لنین رشته کوه هیمالیا صعود کرد، در زادگاهش صومعه سرا تجلیل شد.

با اعلام فدراسیون والیبال مهران فیض امام دوست از گیلان به همراه 13 ملی پوش دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های کاپ کنفدراسیون آسیا دعوت شد.

3 خانه ورزش روستایی در ماسال به بهره برداری رسید. برای ساخت این 3 خانه ورزش روستایی که در روستاهای چاله سرا،تاسکوه و ورمیه افتتاح شد 15 میلیون تومان هزینه شده است.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.