بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بی غیرتی در وطن فروشی است نه در تعقل‌گرایی

بی غیرتی در وطن فروشی است نه در تعقل‌گرایی

مدتی است که مدیر کانال تلگرامی به اصطلاح رادیوگیلان که داعیه دفاع از حقوق مردم گیلان را مدام در بوق و کرنا می‌کند، با هجمه به صغیر و کبیر و دعوت مردم به آشوب و بلوا، عملاً پا در مسیر ایجاد تفرقه و پراکندن تخم ناامیدی و یأس در میان هم‌استانی‌های خودش گذاشته است.

هر چند با نگاه به سوابق نه چندان درخشان این عنصر فاسد و نامطلوب، عملاً چهره واقعی او در دم تکانی برای اربابان آمریکایی و عربی‌اش برای مردم گیلان نمایان شده و امروز کمتر کسی است که در فضای مجازی باشد و آوازه‌ای از دروغ‌پردازی‌ها و نیات غیرخیرخواهانه او نشنیده باشد.

سخن از پیمان بهبودی است، خودفروخته وطن‌فروشی که برای گرفتن اقامت در خارج از کشور و گذران چند روزی در این دنیای فانی، از هیچ دروغ و خیانت و اقدام غیرانسانی کوتاهی نکرده. بسیاری از شهروندان گیلانی هم مانند خیلی از مردم کشور این روزها در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارند، مشکلاتی نظیر گرانی، تورم و فساد اقتصادی وجود دارد و همه ما به نوعی با آن درگیریم، اما آنچه صف ما را از صف بهبودی و امثال بهبودی‌ها جدا می‌کند، "غیرت" و "وطن پرستی" است.

پیمان بهبودی، تو سنگ جنایتکارانی را به سینه خود می‌کوبی که پیش از انقلاب دستشان به خون صدها هزار نفر از جوانان این مرز و بوم آلوده است، سر در آخور پسمانده‌‌های رژیمی کردی که ساواک آن روی داعش و داعشی را سفید کرده بود، برای کسانی دم تکان می‌دهی که در طول این چهل سال از هیچ جنایتی در حق مردم ایران کوتاهی نکردند.

تو با گرفتن چهره دروغین دفاع از حق مردم گیلان، عملاً به عنصری وطن‌فروش تبدیل شدی که برای خوشایند صاحبان بی‌غیرتت، همه را از تیغ دروغ و تهمت و افترا گذرانده‌ای، تفرقه‌افکنی و دلسرد کردن مردم از امید به آینده را در ازای به دست آوردن چه چیز و از دست دادن چه چیزهای دیگری انجام می‌دهی؟

با فساد در تمامی سطوح باید مبارزه کرد اما این را بدان که رسانه تو یعنی همان رادیو گیلان یک رسانه مرده است زیرا اصولا نیت پلیدت در دستیابی به خواسته‌های نامشروع و خودخواهانه با روحیه حق‌طلبی و ملی‌گرایانه ما همخوانی ندارد.

پس این را خوب به خاطر داشته باش که بی‌بخاری و بی‌غیرتی در وطن‌فروشی است نه در تعقل‌گرایی و وطن‌پرستی.(ارسالی از شهروند گیلانی)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.