بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گفت و گوی اختصاصی حوزه با مستبصر آلمانی:

گفت و گوی اختصاصی حوزه با مستبصر آلمانی:

متاسفانه آلمانی ها از طریق وهابی ها با اسلام آشنا می شوند/ به خاطر عدالت علی (ع) سنی شدم و با علم به مقام نورانی او به شیعه گرویدم

حدود سال 2000 میلادی یعنی 18 سال قبل مسلمان و بعد سه سال شیعه شدم.

همسر من ایرانی است؛ ایران که آمدم، یکی از دوستان واسطه شد و به ایشان شرایط بنده را گفته بودند و خوشبختانه ایشان هم پذیرفتند.

از جهت زندگی در ایران نسبتا راحت هستم؛ ولی مشکل اقتصادی زیادی وجود دارد و آب هوای قم هم برای من کمی داغه.

مشکل اصلی آلمان این است که کنترل کشور به هیچ وجه آلمانی نیست؛ کنترل آنها دست آمریکاست و دست یک عده مافیای یهودی است. شما در آلمان حق داری به مرکل توهین کنی؛ ولی حق نداری به اسرائیل و نتانیاهو چیزی بگوئی؛ شما حق داری اقتصاد آلمان را زیر سوال ببری، ولی حق نداری بگویی که کشته های یهودی به دست هیتلر  شش میلیون نبوده، بلکه یک نفر کمتر بود؛ می گیرند و می برند و زندانی می کنند.

اگر ایرانیان به واقع کلمات امام خامنه ای توجه کنند، ایران جنت فردوس می شود. الان ما حمایت از کالاهای ایرانی داریم، ولی باید روی کیفیت کالای ایرانی کار کنیم و از تولید باید شروع کرد.

سانسور رسانه ای بسیار عظیمی در آلمان وجود دارد؛ در این کشور عکس و سخنرانی رهبر ایران را هرگز نشان نمی دهند.

مشروح این مصاحبه را در حوزه نیوز مشاهده بفرمایید

http://hawzahnews.com/detail/News/457941

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.