بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مدیر کل گمرک آستارا گفت: در 4 ماه گذشته 41 تن محصول کشاورزی به ارزش 43 میلیون دلار در قالب تجارت چمدانی از مرز زمینی این شهرستان به جمهوری آذربایجان صادر شد .

در آستانه روز خبرنگار مسوولان شرکت برق منطقه ای گیلان ، و نیروی انتظامی امروز با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن دیدار با مدیر کل این مرزک به تحریریه خبر آمدند و با کارکنان خبر گیلان دیدار کردند .

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت روز خبرنگار امروز برگزار شد .

160 نفر از قشرهای مختلف مردم لاهیجان و خشکبیجار به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند تا در 4 روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب کشور دیدن کنند .

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : پیش بینی می شود 58 هزار باغدار گیلانی امسال 11هزار تن فندق به ارزش 110 میلیارد تومان برداشت کنند.

رییس اداره بهزیستی ماسال گفت: در 4 ماه گذشته 700 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به 65 مددجوی بهزیستی این شهرستان پرداخت شد .

مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: 320 زنبوردار این شهرستان با نگهداری 11 هزار کلنی زنبور عسل امسال امسال 68 تن عسل به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان تولید کردند .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های تالش و رضوانشهر گفت : فاطمه سرخی بانوی 70 ساله تالشی هزار متر مربع از شالیزار خود را به ارزش حدود 500 میلیون تومان در بخش حویق با نیت ساخت حوزه علمیه با نام امام حسین (ع) وقف کرد.

رضا نورمحمدی مدافع فصل پیش تیم فوتبال سپیدرود رشت برای یک فصل دیگر قراداداش را با این باشگاه تمدید کرد. مهرداد بایرامی مهاجم سابق تیم تراکتورسازی تبریز هم با عقد قراردادی یک ساله به جمع سرخ پوشان سپیدرود پیوست.

 9 قایقران گیلانی در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی رقابت می کنند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.