بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : در 4 ماه گذشته 23 مجوز سرمایه گذاری به ارزش 971 میلیارد تومان در منطقه آزاد انزلی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12 درصد بیشتر است.

مدیر کل گمرک آستارا گفت: در 4 ماه گذشته 41 تن محصول کشاورزی به ارزش 43 میلیون دلار در قالب تجارت چمدانی از مرز زمینی این شهرستان به جمهوری آذربایجان صادر شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های تالش و رضوانشهر گفت : فاطمه سرخی بانوی70 ساله تالشی هزار متر مربع از شالیزارهای خود را در بخش حویق برای ساخت حوزه علمیه با نام امام حسین (ع) وقف کرد. ارزش این موقوفه 500 میلیون تومان برآورده شده است.

بیش از 6 هزار هکتار از شالیزارهای شفت برداشت شده است . مدیر جهاد کشاورزی شفت گفت: این شهرستان 14 هزار و 336 هکتار شالیزار دارد که پیش بینی می شود80 درصد آن ماشینی برداشت شود .

دادستان عمومی انقلاب صومعه سرا گفت: کسانی که کاه و کلش را در شالیزارهای این شهرستان آتش بزنند به دادسرا معرفی و با آنان برخورد می شود.

افزایش آمار ازدواج در گیلان . مدیر کل ثبت احوال استان گفت : در4 ماه گذشته 7 هزار و 292 مورد ازدواج در گیلان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4 و3 دهم درصد بیشتر است.

به مناسبت روز خبرنگار در مراسمی از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا تجلیل شد .

یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان آمادگی حضور در رقابت های آسیایی اندونزی در رشت برپا شده است.

امیر خلیفه وزنه بردار نوجوان گیلانی در مسابقات کشوری مدال نقره گرفت.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.