بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

پنجاه و پنجمین پایگاه اورژانس 115 گیلان در روستای دستک آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: بازسازی بنای بقعه امامزادگان ابراهیم و قاسم علیهماالسلام شهرستان آستارا با 70 درصد پیشرفت کار از سال 84 آغاز شده و برای تکمیل آن به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

فرماندار صومعه سرا در همایش تجلیل از تولیدکنندگان مرغ بومی و محلی در گوراب زرمیخ صومعه سرا گفت: صومعه سرا با داشتن 185 واحد مرغداری و تولید هر دوره 45 روزه بیش از 12 میلیون تن مرغ گوشتی قطب نخست تولید گوشت سفید در استان است .

به مناسبت روز خبرنگار رییس و جمعی از معاونان سازمان جهاد کشاورزی گیلان و همچنین شهردار آستانه اشرفیه با حضور در تحریریه خبر صدا و سیمای مرکز گیلان با خبرنگاران این مرکز دیدار کردند .

مراسم سنتی علم واچینی در جوار امامزادگان محمد و هادی روستای شاه شهیدان خورگام رودبار برگزار شد . این مراسم قدمت ۱۵۰ ساله دارد و همه ساله در یکی از جمعه های مرداد برگزار می شود.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان در املش گفت : 50 هزار دانش آموز دختر و پسر معادل 13 درصد دانش آموزان گیلانی در 765 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند .

فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه در بازرسی از یک دستگاه خاور 3 تن تخم مرغ فاسد به ارزش 36 میلیون تومان کشف شد .

به مناسبت روزخبرنگارازخبرنگاران مناطق مختلف گیلان تجلیل شد.

مسابقات قران ایثارگران شرق گیلان با حضور 67 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا در 2 بخش قرائت و تحقیق در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد .

جلسه بصیرتی با حضور 500 بسیجی سنگر برگزار شد .

سپنتا حاکم زاده، امیر خلیفه و محراب عرفانی فرد از گیلان در دسته های مختلف به ترتیب مدال های طلا ، نقره و برنز رقابت های وزنه برداری کشور را کسب کردند.

چهارمین جشنواره مسابقات تکواندوی قهرمانی پسران خردسال گیلان در رشت برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.