بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

روایتی از ازدواج مولا امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام با حضرت زهرا سلام الله علیها

روایتی از ازدواج مولا امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام با حضرت زهرا سلام الله علیها

حضرت على علیه‌السلام می‌فرماید:

پیغمبر اکرم به من فرمود:

یا على گروهى از مردان قریش دربارۀ فاطمه زهرا مرا مورد عتاب قرار دادند و گفتند: ما خواستگار فاطمه بودیم و تو نپذیرفتى اکنون او را به على‌بن‌ابی‌طالب دادى.

من گفتم:

به خدا قسم من فاطمه را از شما رد نکردم و او را تزویج ننمودم،بلکه خدا خواستگارى شما را نپذیرفت و فاطمه را براى على تزویج کرد زیرا جبرئیل بر من نازل شد و گفت: خداى تعالى می‌فرماید:

اگر من على را خلق نمی‌کردم از حضرت آدم و غیر او شوهرى که شایسته فاطمه باشد در روى زمین نبود...

بحارالانوار، ج۴٣، ص ۹۳

پیوند_نور_مبارک

ان شاء الله خوشبختیِ همه مجردا

نسیم وحی

nasimevahy

اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَــــرَج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.