بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

فرمانده پلیس راه گیلان در همایش آموزش جامع فرهنگ ترافیک گیلان در روستای پِنچاه آستانه اشرفیه گفت: در گیلان از هر 100 کشته در تصادفات، 45 نفر موتورسوار هستند و گیلان از این لحاظ در کشور بعد از استان فارس رتبه دوم را دارد .

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) همایش آمادگی های پیش از ازدواج سالم در مرکز بهداشت لاهیجان برگزار شد .

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

فرماندار املش در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان از پرداخت سه و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان املشی خبر داد . آقای محمودی گفت: تاکنون 439 طرح برای دریافت 23 ونیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سامانه کارا ثبت شده است .

فرماندار آستارا از اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی خبر داد.

فرماندارتالش از افتتاح 288 طرح عمرانی ، تولیدی و کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد . برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی 185 نفر بیش از 38 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است .

معاون فرماندار ماسال در کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: تاکنون 2 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی به 89 متقاضی این شهرستان پرداخت شده است .

برای روکش آسفالت 40 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی روستایی فومن به 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است . رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فومن گفت: تاکنون 25کیلومتر از راههای اصلی و فرعی این شهرستان با 4 میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت شده و بیش از 4 هزار خانوار از مزایای آن بهره مند شدند .

در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان تیم ملوان بندرانزلی قرار بود از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف تیم خونه به خونه بابل برود که به دلیل انصراف تیم میزبان، این مسابقه برگزار نشد. برابر قانون نتیجه این مسابقه باید 3 بر صفر به سود ملوان اعلام شود.

محمد غرق رحمت بازیکن تیم سپیدرود رشت در دهه 50 در سن 62 سالگی بر اثر سکته قلبی در گذشت. پیکر این پیشکسوت امروز بعد از تشییع در قطعه ورزشکاران باغ رضوان رشت به خاک سپرده شد.

تیم تکواندوی خردسالان گیلان با کسب 23 امتیاز قهرمان لیگ منطقه یک کشور شد.

در مراسمی از بانوان وزنه بردار گیلانی که در رقابت های کشوری قهرمان شدند در رشت تجلیل شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.