بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

رونمایی از نماد حمایت از فک خزری با شعار "بگذار زندگی کنم" در بندرانزلی . معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه این نماد بر روی کشتی ‌ های ایرانی دریای خزر نصب می شود گفت : با انجام این کار پیام ضرورت حفظ فک خزری از سوی ایران به منطقه و دنیا منتقل خواهد شد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال این شهرستان گفت: امسال سهمیه اشتغال استان 600 میلیارد تومان است که همه باید تلاش کنیم تا این اعتبار تخصیص یابد .

فرماندار شفت در نشست با خبرنگاران گفت: برای اجرای آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر ملاسرا- شفت بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد .

ساخت و مرمت 6 واحد مسکونی و ویزیت رایگان 150 نفر از مردم محروم روستاهای نویده و امین آباد کوچصفهان . فرمانده یگان ویژه گیلان گفت: برای اجرای این اردوی جهادی بیش از 100 میلیون تومان هزینه شده است .

مراسم گرامیداشت معلم فداکار شفتی زنده یاد حسن امیدزاده در مسجد جامع شفت برگزار شد . نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : مرحوم امید زاده با به خطر انداختن جان خود با نجات دانش آموزان از آتش درس ایثار و از خودگذشتگی را به همگان آموخت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فومن گفت: تاکنون 25کیلومتر از راههای اصلی و فرعی این شهرستان با 4 میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت شده و بیش از 4 هزار خانوار از مزایای آن بهره مند شدند .

 رییس جمعیت هلال احمر رودبار گفت : 5 تیم چهار نفره از دانش آموزان امدادگر در بخش های احیای قلبی ریوی ، آتل بندی ، بانداژ ، حمل مصدوم و اسکان اضطراری با هم رقابت کردند . دو تیم برتر به مسابقات استانی راه می یابند .

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.