بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

مناجات باامام رضا(ع) به زبان گیلکی

مناجات باامام رضا(ع) به زبان گیلکی

یا امام رضا منم کوتره تی در

بوبوم از هف کوی و هف دریا اوشن تر

ا زمانه های و هو جا خسته یم

تی چومانا من دخیل دوسته یم

تنگه می ا دیل ، من اون ابر بهارم

دوس ذارم لب دودم ، فقط بوارم

تی ضریحا گیرمه ؛ صفا دینم

می چومانا دودم ؛ خدا دینم

آسمان درجکان تی دست امرا وازه به

می بوسوخته دیل تی ورجا تازه به

می مرا فرشته یان دس به دعا

دانمه کی به می حاجتان روا

تو کریمی ، هبشکسا رد نوکونی

شک نارم ، امی دسا رد نوکونی

پر گیرم ، اییم تی ور بشکسه بال

امی دیل خوشی هنه ، ا سال اوسال

امرا باز بطلب باییم تی ور

فاگیریم هیزار تا حاجت ، ای سفر

 

برگردان به فارسی

یا اما رضا من کبوتر کوتر کوی توام

از هفت کوه و هفت دریا آن سو تر به آستان تو آمده ام

از هیاهوی زمانه خسته ام

به چشم های تو دخیل بسته ام

دلم تنگ است ، چونان ابر بهارم

دوست دارم که لب فروبندم و فقط ببارم

ضریحت را می گیرم و روحم صفا می بیند

چشمانم را می بندم ، نور خدا می بینم

دریچه های آسمان با دستان تو گشوده می شوند

دل سوخته ی من نیز کنار تو تازه می شود

فرشته ها با من دست به دعا برداشته اند

یقین دارم ؛ حاجاتم روا خواهد شد

کریم اهل بیت تویی ؛ دست هیچکس را رد نمی کنی

شک ندارم ؛ دست ما را نیز رد نخواهی کرد

پر می زنیم و با شکسته بالی ها مان به سوی تو می اییم

سال به سال دلخوشی مان زیارت آستانه ی توست

ما را بطلب که باز به زیارت آستانت توفیق یابم

هزار حاجت دل از تو بگیرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.