بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت

گیلان در روزی که گذشت

رئیس دامپزشکی آستارا گفت : در هفته گذشته ۱۴ هزار تن پنیر و خامه پاکتی با نظارت کارشناسان این اداره به روسیه صادر و 112 هزار دلار ارز وارد کشور شد.

آغاز ساخت ایستگاه هواشناسی خودکار گیلان در فومن . این ایستگاه هواشناسی در زمینی به مساحت 150 متر مربع در محوطه اداره جهاد کشاورزی فومن ساخته می شود . برای ساخت این ایستگاه هواشناسی خودکار 250 میلیون تومان هزینه می شود .

فرمانداراملش در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : سرمای شدید و یخبندان بهاره به 100 درصد محصول گردو ، 70 درصد محصول فندق و 20 درصد باغ های چای املش خسارت وارد کرد که ضرورت دارد کارشناسان بیمه محصولات کشاورزی با حضور و بازدید به موقع هرچه سریعتر غرامت خسارت دیدگان را پرداخت کنند.

مراسم آبروی کوچه ، افتخار محله یادبود طلبه شهید حسین اصغری در کوچصفهان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد آستارا گفت : امسال برای اشتغال پایدار مددجویان در بخشهای دامداری ، کشاورزی ، خدماتی و تولیدی 3 و نیم میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می شود .

فراخوان هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف . مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس به نشانی الکترونیکی فستیوال دات گیلان اَت ساین جی میل دات کام ارسال کنند .

برگزاری مسابقات رفاقت مهر جوانان جمعت هلال احمر رضوانشهر. مدیر جمعیت هلال احمر رضوانشهر گفت : در این مسابقات 32 دانش آموز در پنج رشته به رقابت پرداختند که 16 نفر در قالب 2 تیم به مسابقات استانی راه یافتند.

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 3 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.