بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

اَلْسَّلاٰمُ.عَلَیْکَ.یٰا.مَوْلایَ.یا.اَباٰصالِحَ.اَلْمَهْدی(عج)

http://uupload.ir/files/zr76_%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C_%D9%86%D9%81%D8%B3.jpg

اَلْسَّلاٰمُ.عَلَیْکَ.یٰا.مَوْلایَ.یا.اَباٰصالِحَ.اَلْمَهْدی(عج)

‏وقتی نفس گرفته، دلم در هوایتان

‏یعنی منم که زنده‌ام از اشک‌هایتان

‏داوود من! دوباره بخوان تا که عالمی

‏ایمان بیاورد به طنینِ صدایتان

‏از این همه سحر که گذشته است می‌شود

‏یک شب نصیب این دل من هم دعایتان

‏این اشتراک چشم من و چشم خیستان

‏من گریه‌ام به کشته کرببلایتان

آقا اجازه می‌دهید هر وقت آمدید

‏نقاشیم کنند مرا زیر پایتان؟

یک روز عاشقانه تو از راه می‌رسی

‏آن روز واجب است بمیرم برایتان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.