بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان در حاشیه بازدید از سد شفارود رضوانشهر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده نصب نیروگاه و آبگیری این سد در سال 99 انجام می شود .

چهارمین فصل کاوش های میدانی محوطه باستانی لیارسنگ بن شهرستان املش به پایان رسید .

فرماندار سیاهکل در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت و ستاد اربعین حسینی گفت: امسال 600 نفر از شهرستان سیاهکل پیاده راهی کربلای معلا می شوند که هزینه 240 میلیون تومانی این سفر از کمک های مردمی تامین می شود .

مسئول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : کبد ، 2 کلیه ، دریچه های قلب و دیگر نسوج بدن سعیده احمدی بانوی 42 ساله تالشی که 23 مرداد بعلت عارضه پرفشاری خون، مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهداء شد.

فرماندار تالش در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: از ابتدای مرداد تاکنون با هزار و 52 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صاحبان 20 واحد به دلیل نادیده گرفتن مقررات صنفی ، تعطیلی خودسرانه ، گران فروشی و صادر نکردن فاکتور به 133 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند .

همایش پیاده روی همراه با جمع آوری زباله با شعار زندگی سالم و با نشاط با حفظ محیط زیست در مسیر کمربندی املش برگزار شد و 80 شرکت کننده در این پیاده روی 50 کیلوگرم زباله خشک جمع آوری کردند .

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق 31 ساله به 9 فقره سرقت از اماکن مسکونی و تجاری فومن اعتراف کرد .

گردهمایی دو روزه آموزش عملی نماز ، کلید بهشت ، ویژه آموزش دهندگان سوادآموزی برگزار شد . معاون سوادآموزی استان در این گردهمایی گفت: این طرح در 16 منطقه آموزش و پرورش اجرای می شود و طی آن 4 هزار و 300 سوادآموز با فرهنگ صحیح خوانی فریضه نماز آشنا می شوند .

امام جمعه لنگرود در اجتماع مدافعان حرم سیاهکل گفت: فرهنگ شهادت طلبی مهمترین عامل کشش جوانان به جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت است که شهدای مدافع حرم نمونه های بازر این فرهنگ هستند .

مدیر جهاد کشاورزی تالش از برداشت 50 درصد شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان 16 هزار هکتار شالیزار دارد که تاکنون 8 هزار هکتار آن برداشت شده است .

مدیر جهاد کشاورزی فومن هم گفت: این شهرستان 13 هزار و 870 هکتار شالیزار دارد که تاکنون 85 درصد آن برداشت شده است .

نماینده مردم صومعه سرا در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی گفت: خبرنگاران می توانند با نگاه تخصصی به مقوله فساد و تخلفات اقتصادی به مجلس و دولت کمک کنند تا با متخلفان اقتصادی برخورد شود .

میلاد پورصف شکن مهاجم فصل پیش تیم داماش گیلان قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

تیم تکواندو ناشنوایان گیلان با کسب 4 مدال نایب قهرمان رقابت های کشوری در تهران شد.

تیم فوتبال امید سپیدرود رشت با 26 امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای گیلان شد و جواز حضور در لیگ امیدهای مناطق کشور را کسب کرد.تیم های بنادرو دریانوردی انزلی و شاهین شفارود تالش دوم و سوم شدند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.