بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان ، در روزی که گذشت

گیلان ، در روزی که گذشت

تولید 19هزار و 800 تن چای خشک با کیفیت ایرانی . رییس سازمان چای کشور با بیان اینکه قیمت این مقدار چای خشک تولیدی 180 میلیارد تومان است گفت : این مقدار چای خشک در 155 کارخانه ی فرآوری چای گیلان و مازندران تولید شد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان گفت : از ابتدای امسال تاکنون10 بیمار دیالیزی در گیلان با کمک خیران پیوند کلیه شده وبه زندگی عادی بازگشتند. آقای رضوان افزود : هزینه عمل پیوند کلیه برای هر بیمار حدود 18 میلیون تومان است .

اعطا سند مالکیت به روستاییان هردوآب املش . همزمان با هفته دولت 105 جلد سند مالکیت به اهالی روستای هردوآب املش اعطا شد .

شهردار لوندویل گفت: برای توسعه زیرساخت های عمرانی شهر لوندویل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است . آقای یاورپور گفت: این مبلغ برای اجرای 20 طرح عمرانی در این شهر هزینه شد .

فرماندار سیاهکل در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: امسال یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای سامانه دفع فاضلاب سیاهکل ، احداث شبکه بهداشت و درمان و تکمیل استخر شنای این شهرستان اختصاص یافته است.

کارگاه آموزشی خانواده ، کتاب و فرزندان با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی و آسیب های فضای مجازی در لنگرود برگزار شد . در این کارگاه آموزشی 120 نفر از والدین و کودکان با فواید کتاب خواندن و آسیب های فضای مجازی آشنا شدند .

پزشکان اصفهانی به اهالی 7 روستای محروم تالش خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دادند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری در دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کشتی گیران خردسال گیلانی یک مدال طلا، 3 نقره و 7 برنز رقابت های کشوری را در اردبیل از آن خود کردند.

گیلان عنوان قهرمانی مسابقات سبک رزم طوفان کشور را در صومعه سرا از آن خود کرد.

به مناسبت هفته دولت مسابقات کاراته رده های سنی در املش برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.