بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

آزار و اذیت وحشتناک دختر 27 ساله در بیابان های مشهد

آزار و اذیت وحشتناک دختر 27 ساله در بیابان های مشهد

رکنا: مرد جوانی که دختران را پشت چراغ قرمز خیابان های مشهد شکار می کرد، تحت تعقیب پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: دختر 27 ساله ای با مراجعه به کلانتری 34 بانوان مشهد اعلام کرد که چندی قبل پشت چراغ قرمز در یکی از چهار راه ها بودم که مرد جوانی را در خودروی کناری ام دیدم که به من اشاره می کند که بعد از چراغ توقف کنم. بعد از اینکه من توقف کردم وی جلو آمد و سر صحبت را با من باز کرد. وقتی فهمید که مجرد هستم بدون مقدمه به من پیشنهاد ازدواج داد و اجازه خواست که با خانواده اش به خواستگاری بیاید.

http://www.rokna.ir/news/74378

shahraraNews

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.