بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

طنز به قلم مهدی حصارکی:

طنز به قلم مهدی حصارکی:

فوری/ نامه رئیس‌جمهور حسن روحانی به دکترسلام

بسمه تعالی

دکترسلامی‌ها سلام. این نامه رئیس‌جمهور سوئیس نیست، نامه رئیس‌جمهور یک ملت است در دوران خودم خسته نباشم!

همانطور که مستحضرید سه‌شنبه هفته گذشته بنده به مجلس رفته و اگرچه قصد داشتم بازی را برد_برد تمام کنم، ولی متأسفانه با نتیجه ۴ بر ۱ باختم و شرمنده هوادارانم شدم. البته ما قول می‌دهیم در بازی برگشت جبران کنیم. ولی نمی‌دانم چرا بازی برگشت قرار است در قوه قضاییه برگزار شود؟! این چه عدالتی‌ست آخر؟ مگر لیگ جهانی والیبال است؟! اگر لیگ جهانی والیبال است، پس ما کی قرار است میزبان باشیم؟ اصلا توپ کو؟ مشکل اصلی ما کهولت سن بیش از اندازه بازیکنانمان و از کار افتادگی ایشان است که البته با تعویض‌های اجباری صورت گرفته امیدواریم وضعیت‌مان بهبود یابد. من که بعید می‌دانم، شما هم بهتر است بعید بدانید! نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زدم! خواستم دردودلی کرده باشم.

و اما بعد، در جریان جشن ۵ سالگی دکترسلام قرار گرفتم و بسیار لذت برده و مسرور گردیدم! در فضای مجازی و حقیقی و اعداد مختلط یک سری شایعات پخش شده است که دولت نمی‌خواسته این جشن برگزار شود و سالن در اختیار شما قرار نداده است. بنده ضمن تکذیب این مطلب خدمت شما عرض می‌کنم که اگر هم کارشکنی شده، دلیل مشخصی داشته و آن هم مصادف شدن این جشن با عید غدیر بوده است. خب مردم در این روز فرخنده به دید و بازدید یکدیگر و سادات می‌روند و عیدی می‌گیرند! شما که می‌دانید مردم در این وضعیت اقتصادی که نمی‌دانم مقصرش کیست چقدر به این عیدی‌ها نیاز دارند، آن وقت آمدید زرت جشنتان را انداختید وسط عید غدیر؟! خب انصاف داشته باشید دیگر، به ما هم حق بدهید به فکر مردم باشیم.

در آخر نیز جهت نشان دادن حسن نیت دولت یک سری پیشنهاد و سوژه خدمتتان ارائه می‌دهم که ان‌شاءالله در جشن ۶ سالگی دکترسلام که امیدوارم برگزار نشود! به آنها بپردازید و کلی کیف کنید:

_ علت مرگ حامد در فیلم پدر

_ کشف آب در کره ماه

_ چگونگی ترور جان‌اف‌کندی

_ تفاوت حباب با کباب

تا تاریخ تاریخ است، همراه لحظه‌های شاد شما بوده، هستم و خواهم بود.

حسن روحانی

۱۱/شهریور/۱۳۹۷

ble.im/Drsalaam

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.