بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور ، طرح سنگفرش و آسفالت معابر روستایی گردشگری حاجی سرای بخش کومله لنگرود به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرح 900 میلیون تومان هزینه شده است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور امروز در کارگاه آموزشی اشتغال کمیته امداد گیلان گفت: پارسال حدود 170 هزار فرصت شغلی در بستر اجرای طرح های نوین اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است .

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: طرح آموزش تفکیک زباله از مبدا در 20 روستای این شهرستان انجام می شود.

ساخت 58 واحد مسکونی مددجویان کمیته امدادو تعمیرات 98 واحد مسکونی در سیاهکل آغاز شد. مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت : برای ساخت و تعمیرات این واحدها در مجموع 2 میلیارد و 25 میلیون تومان هزینه می شود.

رزمایش خدمت رسانی ویژه بسیج اصناف با نام یک کاسب ، یک دانش آموز در 4 واحد آموزشی صومعه سرا برگزار شد. با اجرای این طرح 20 بسته لوازم التحریر ، 20 جفت کیف و کفش و 60 دست لباس فرم مدارس در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت تا به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شود.

یادواره شهدای روستای شهرستان بخش سنگر و شهدای مدافع حرم گیلان برگزار شد. آیت الله پروایی از نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: شهدا و یاد آنها همیشه در ذهن و قلب ایرانیان باقی ست و ما باید درس اخلاص عمل و ایثار را از آنها فرا بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف بیش از 46 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ، 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و 684 نفر دستگیر شدند.

یادواره شهدای دهستان املش جنوبی در روستای سیامرزگوابر شهرستان املش برگزار شد.

در پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی و انتخابی گیلان در رشت، امیر حسین فرهنگی ، مانوشا شیری ،پارسا ساده مهسا کریمی ،مهران میرزامحمدی وشکوفه امیر سلیمانی در رده های مختلف سنی اول شدند.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.