بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت

گیلان، در روزی که گذشت

رزمایش خدمت که بخشی از رزماش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله است با هدف محرومیت زدایی امروز با حضور ۲۰۰ گروه جهادی در۱۳ منطقه گیلان اجرا شد.

مراسم ویژه ماه محرم برای عزاداری حضرت قاسم علیه السلام در روستای کَلده پایین فومن برپا شد.

نخستین همایش خوداشتغالی در فضای مجازی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. مسوول برگزاری این همایش گفت: بهره گیری از پتانسیل های فضای مجازی برای آموزش اصول خوداشتغالی با تکیه بر فرصت های موجود از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آستارا از کشف 2 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد. سردار اسحاقی گفت: در این رابطه 330 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند .

49 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در صومعه سرا به بانک های عامل معرفی شدند. فرماندار صومع سرا در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: با اجرای این طرح ها برای 350 نفر شغل ایجاد می شود .

نشست هم اندیشی مراقبت از نوزاد پرخطر در منزل در لاهیجان برگزار شد. معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تاکنون 80 درصد نوزادان پرخطر ترخیص شده از بخش ان آی سی یوی بیمارستانها در منزل تحت مراقبت قرار گرفته اند و هیچ مرگ و میر نوزادی پس از ترخیص گزارش نشده است.

نمایشگاه کتاب در فومن برپا شد. در این نمایشگاه بیش از 16 هزار جلد کتاب در 2 هزار عنوان با 50 درصد تخفیف به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا پایان مهر همه روزه صبح و عصر در اداره ارشاد اسلامی فومن بروی علاقمندان باز است .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت : 5 شکارچی متخلف هنگام شکار کبک در کوهستان های منطقه حفاظت شده پیرکوه سیاهکل دستگیر شدند.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان در رشت برگزار شد. کاراته کاران خود را برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا آماده می کنند.

آزمون سطح بندی ژیمناستیک با شرکت 420 ورزشکار صبح امروز در خانه ژیمناستیک رشت برگزار شد.

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.