بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

علاج دشمنی، ایستادگی است...

بسم الله الرحمن الرحیم

علاج دشمنی، ایستادگی است... شما در راه استقامت و مقاومت، هر سختی‌ای که متحمل بشوید، خدای متعال به شما اجر خواهد داد.

مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله 24/8/1398

 مدیران و مسؤولین مدارس علمیه برادران و خواهران مشهد مقدّس

سلام علیکم و رحمه‌الله

به استحضار می‌رساند، در پی اغتشاشات اخیر عده‌ای آشوب‌طلب و عناصر نفوذی دشمنان اسلام و انقلاب که از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقان و سلطنت طلبان حمایت می‌شدند، راهپیمایی مردم شهیدپرور و ولایی مشهد مقدّس برگزار می‌شود.

همچون همیشه، علما، اساتید، روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه خراسان پیشرو این حرکت انقلابی و ولایتمدارانه خواهند بود و پشتوانه مردمی این نظام مقدّس اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

این مراسم از ساعت 9:30 روز جمعه اول آذر 98 از میدان شهدا آغاز می‌شود و اجتماع کنندگان در حرم مطهر رضوی از سخنان حضرت آیت الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه معزّز مشهد بهره خواهند برد.

حضور پرشور همه مسؤولین مدارس، اساتید محترم و طلاب گرامی در عین ضرورت، تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های والای امام خمینی رحمه‌الله علیه و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت و نیز اعلام برائت و پاسخ کوبنده به فتنه‌افکنی های استکبار و ایادی آنان خواهد بود.

آوردن پارچه‌نوشته‌ها، پلاکاردها و بنرهای متناسب (عنوان مدرسه، شعارهای انقلابی و...) بازتاب رسانه‌ای حضور حوزویان ارجمند را پررنگ‌تر خواهد کرد ان‌شاءالله.

جمعیت رهروان امر به معروف ونهی ازمنکراستان خراسان رضوی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.