بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

می شود این شهر، جایی بی نظیر و بی بدیل

می شود این شهر، جایی بی نظیر و بی بدیل

بنده ی مخلص اگر با رأی تان گردم وکیل

من فقط شاخم رقیبانم به کل سیرابی اند

عده ای بی خاصیت هستند،چلمنگ و زیگیل

کاندیدا باید جسور و لات باشد مثل من

زیر پایش موش ها را له کند مانند فیل

دوره ی تضمینی "فحاش شو" را دیده ام

در کلاس چاله میدان، شعبه ی حشمت گوریل

تا اگر یک روز شخصی بوووق روی حرف من

حرف زد، با خنجر فحشم کنم او را علیل

این رقیبانم بُز آورند پیشم چونکه شام

در ستادم دیزی بزباش دادم با شیتیل

جاده ها کم عرض می ماند اگر مجلس روم

در عوض هی می نمایم عرض جیبم را طویل

من نه اهل پاچه خواری و نه سلفی ام ولی

سوژه ام موربور باشد می شوم مست و پاتیل

طرح شفافیت آرا قرتی بازی است

آخر آدم اینقدر بیچاره و قانون ذلیل؟

پیشگیری بهتر از درمان شعار بنده است

قرص های توی جیبم نیست جانم بی دلیل

قصد دارم مثل بعضی ها که توی مجلس اند

آنقدر آنجا بمانم تا شوم روزی فسیل

حرف آخر اینکه من اسطوره ای از خدمتم

سینه چاک رأی تان، امضا: اسکندر سیبیل

مینا گودرزی

وطنز | پایگاه شعر و ترانه طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.