بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

صدای_معلمان سلام وقت بخیر سال نو مبارک

صدای_معلمان

سلام وقت بخیر سال نو مبارک

بنده یک معلم بی آینده غیرانتفاعی هستم

ماهم مثل بقیه معلمان عزیز و زحمت کش رسمی به نوبه خودمون زحمت میکشیم و از جان و دل مایه میگذاریم

اما هیچ جا اسمی از ما نیست

ما نه حقوق درست حسابی داریم نه بیمه نه سنوات نه آینده

ما هیچ انتظار بزرگی از وزارت نداریم

اما حداقل حق ما اینکه بیمه کامل داشته باشیم که حداقل بعد از چندسال بازنشسته بشیم

کارفرما که 5 روز بیمه واسه ما واریز میکنه

ماهم خودمون انقدر حقوقی نمیگیریم که بخواهیم خودمون پرداخت کنیم

لطفا صدای ما قشر مظلوم باشید جناب وزیر

سلام و عرض ادب و تحیات وافر تبریک سال نو

 لطفا درمورد اجراشدن فصل دهم برای بازنشستگان وپرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان وپرداخت هزینه ازدواج اعلام بفرمایید شاید مرهمی باشد به قشر فراموش شده جامعه که این قشر را مضاف جامعه حساب میکنند تا دلشان به رحم اومد گوشه چشمی نظر کردند...

باسلام

تبریک سال نو امیدوارم تندرست وسلامت باشید

خواستم به عرض وزیرمحترم برسونید ممنونیم ازاینکه حق التدریس ها رو واریز کردید که ما نداشتیم

ولی دوسال پیاپی تابستان کارورزی رفتیم که هیچ وقت جزو مطالبات بحساب نیامده کی پرداخت خواهد شد؟

ممنون ازتمام زحماتی که میکشید

با سلام

من یک دبیر بازنشسته هستم ، در حال حاضر در دبیرستانهای دولتی تدریس میکنم ، اما برای  20 گیگ اینترنت رایگان مرا ثبت نام نکردند و اعلام شد که مشخصات شما بعنوان معلم در سامانه تایید نمیشود ، در صورتی که در شرایط کنونی به صورت مجازی تدریس می‌کنم و بنده هم نیاز به اینترنت دارم ، لطفاً رسیدگی بفرمایید.

خبرنامه_فرهنگیان

  newsfarhangi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.