بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان در روزی که گذشت ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

گیلان در روزی که گذشت ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان ، در جلسه تصمیم گیری درباره فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان ، سلامت مردم را اولویت نخست برای نحوه تصمیم گیری عنوان کرد و گفت : اصول و مبانی دین اسلام نیز بر حفظ سلامت مردم و افراد جامعه و به ویژه جلوگیری و پیشگیری از هرگونه آسیب و ضرری تاکید دارد.

امروز و در مراسمی از 20 دستگاه اداری موفق گیلان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان تجلیل شد.

گیلان دارنده رتبه نخست کشور در جذب تسهیلات بانکی برای توسعه کشاورزی ماشینی . رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال ۹۸ به متقاضیان پرداخت شد.

فرمانده سپاه املش گفت: 15 جوان بسیجی در مسجد شهدای این شهرستان از اواسط اسفند تاکنون 5 هزار و 200 جفت دستکش و شیلد محافظ صورت تولید و به بیمارستان های املش ، لاهیجان ، روسر و لنگرود اهدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت از کاهش 6 درصدی سرقت در فروردین امسال خبر داد. فریبرز سعیدی کیا در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت با قدردانی از صداوسیما در تولید برنامه های پیشگیری از سرقت گفت : ساخت چنین برنامه هایی میتواند وقوع سرقت در جامعه را کاهش دهد.

فرماندار شفت در بازدید مسئولان استانی راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از طرح های نیمه تمام این شهرستان، تسریع در تعریض و بازگشایی راه ملاسرا به شفت و تکمیل پل های بداب و سیاهمزگی تاکید کرد.

اعضای باند سارقان خانه های ویلایی و لوازم داخل خودرو در رشت دستگیر شدند.

فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 42 تن شکر و 20 تن مرغ و گوشت منجمد با قیمت مصوب بین مردم توزیع خواهد شد.

ساختمان اسلحه خانه میرزاکوچک به عنوان موزه مردم شناسی در شهر گوراب زرمیخ احیا و بازسازی می شود .

رفع تصرف 7 هزار متر مربع از زمین های ملی تالاب جوکندان تالش . رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: یک متصرف این زمین را تصرف کرده بود که با حکم قضایی پس گرفته شد. این متصرف پیش از این هم به دلیل تصرف همین زمین زندانی شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود امروز گفت : یک بهله عقاب نابالغ که یک شهروند علاقمند به طبیعت به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داده بود ، پس از تیمار و اطمینان از بهبودی و سلامت پرنده ، در تالاب کیاکلایه لنگرود رها شد.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر بیش از 8 تن گوشت مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت به ارزش 85 میلیون تومان را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت : 4 هزار و 700 کیلوگرم تخم مرغ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.