بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت
بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

بسکه ماندم درغریبی وطن ازیادم رفت بسکه ماندم درقفس بوی گل ازیادم رفت

گیلان، در روزی که گذشت (۵ تیر ۱۳۹۹

گیلان، در روزی که گذشت (۵ تیر ۱۳۹۹

جمعی از مسئولان شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در منزل شهیدان مهدی، رضا و حسین خوش سیرت در روستای گوهردان با خانواده این شهدا دیدار کردند. در این دیدار هادی خوش سیرت از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس خاطراتی از برادران شهیدش بیان کرد.

نشست صمیمی فعالان اقتصادی استان با رییس کل دادگستری گیلان به مناسبت هفته قوه قضاییه صبح امروز در رشت برگزار شد.

احمد دنیا مالی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسوولان اداره کل تبلغیات اسلامی گیلان بر ضرورت تقویت کارکردهای فرهنگی و دینی برای مقابله با هجمه های رسانه ایی بیگانگان تاکید کرد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نشست خبری برگزار شد.   

فرماندار رودبار در نشست ستاد مقابله با کرونا گفت: رودبار به دلیل تردد مسافران در مرکز کانون شیوع ویروس کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است.

همزمان با هفته قوه قضائیه مسئولان بخش کوچصفهان با خانواده شهیدان مجید و علیرضا نصیری دیدار کردند .

رئیس دادگستری آستانه‌اشرفیه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: در یکسال گذشته  5 هزار و ۸۳۲ پرونده به شورای خل اختلاف این شهرستان وارد شد و این نهاد مردمی موفق به سازش در 30 درصد این پرونده ها شده است که نسبت به پارسال دوبرابر شد.

همایش فصلی بسیج در دیلمان سیاهکل برگزار شد. در این نشست بر آموزش علمی و عقیدتی بسیج و ایجاد تفکر بسیجی در قشر جوان ، حفظ و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و راه شهدا تاکید شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان جلوه های سوتکا در رشت برگزار شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی  گفت : ماموران انتظامی این شهرستان 7 عضو یک شرکت هرمی را شناسایی و در خانه ای در منطقه غازیان بندرانزلی با حکم قضایی دستگیر کردند.

محمد رهبری که سهمیه المپیک توکیو رو کسب کرده با بیان اینکه در حال حاضر تمرینات خود را در رشت انجام می دهد گفت: تمرینات هوازی و بدنسازی انجام می ‌دهم و با مربیان تیم ملی برنامه‌ های تمرینی روزانه را هماهنگ می کنم.

بهره برداری از 100 خانه ورزش روستایی در گیلان. مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه شورای ورزشی سیاهکل با اعلام این خبر گفت: این خانه های ورزش روستایی تا پایان امسال در شهرستانهای مختلف گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار املش گفت: برای تکمیل سالن ورزشی چند منظوره ییلاقات املش به 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بخش اسالم تالش برگزار شد.

iribnews_guilan2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.